Job 25 van 29


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker back-office anesthesie (m/v/x)


Functie

Om ons team te versterken zijn we voor onze afdeling anesthesie op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde administratieve kracht . Omarm jij –net als wij– kwaliteit, innovatie, veiligheid en samenwerking? Dan ben jij een collega naar ons hart!

Wat ga je doen?

Je wordt op de afdeling anesthesie tewerkgesteld als administratief medewerker binnen een interdisciplinair team dat in een sfeer van open communicatie met wederzijds vertrouwen en respect samenwerkt.

Je staat in voor een efficiënte en kwalitatieve dienstverlenging naar artsen en collega-medewerkers.

Volgende taken behoren tot je verantwoordelijkheden:

  • Je werkt nauw samen met de artsen van de dienst anesthesie van het Heilig Hartziekenhuis Lier
  • Je stelt in overleg met hen de dagelijkse werkroosters op (voor operatiekwartier, intensieve zorg, spoedgevallen en pijncentrum) van 19 specialisten anesthesie –reanimatie inclusief hun vakantieplanning (a.hv. MedSpace software)
  • Je staat in voor het administratief inwerken van startende artsen en specialisten in opleiding
  • Je kijkt mee toe op het agendabeheer van de dienstleden (beschikbaarheden doorgeven, vergaderingen inplannen, …)
  • Binnen je jobtijd ben je bereikbaar als algemeen aanspreekpunt van de dienst anesthesie

Wat heb jij te bieden?

  • Je beschikt over een diploma Office management, een diploma Hoger Secundair onderwijs (A2) in een administratieve richting, of je bent gelijkwaardig door ervaring
  • Bij voorkeur heb jij reeds ziekenhuiservaring
  • Enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt.
  • Je beschikt over een basiskennis van de klassieke MS-Officeprogramma’s als Excel, Word en Outlook
  • Je draagt klantvriendelijkheid ten aanzien van patiënten, geneesheren en medewerkers van andere diensten hoog in het vaandel
  • Je bent flexibel en stressbestendig, je bent een integer persoon die vlot is in de sociale omgang met respect voor privacy en beroepsgeheim
  • Je beschikt over een vlot en verzorgd taalgebruik en bent communicatief vaardig
  • Je bent administratief erg nauwkeurig, punctueel en accuraat
  • Enig organisatietalent is je niet vreemd
  • Je bent een gemotiveerde medewerker die zelfstandig kan werken

Wat bieden wij jou?

  • Wij bieden een deeltijds contract aan met mogelijkheid tot verlenging onbepaalde duur. Je werkt in een jobtime van 50% en in een variabel uurrooster
  • Verloning volgens IFIC-barema, categorie 12: relevante anciënniteit wordt overgenomen
  • Maaltijdcheques van 5€ per gewerkte dag
  • Een gratis hospitalisatieverzekering voor iedere werknemer
  • Woon-werkverkeer vergoeding en/of fietsvergoeding, gratis toegang tot parkeergarage en fietsenstalling, vlotte bereikbaarheid met de trein en bus
  • Een sterk opleidingstraject voor elke nieuwkomer
  • Heel wat mooie extra’s: Benefits at Work, kinderdagverblijf op de campus, personeelskortingen in onze cafetaria, leuke events, …
  • Tijd voor vakantie: naast de wettelijke verlofdagen bieden wij jou 4 bijkomende voorjaarsdagen en 11 feestdagen. Je bouwt eveneens anciënniteitsverlof op (1 dag per 5 jaar anciënniteit binnen ons ziekenhuis met een maximum van 3 dagen)

Meer weten?

  • Vacature-inhoud: Wendy Gerits, hoofdverpleegkundige pijnkliniek, tel 03 491 24 45.
  • Selectieprocedure: Silke Bergen, Talent Partner, tel 03 491 21 54.
  • Ons aanbod: heilighartlier.be/werken-in-het-heilig-hart/ons-aanbod/

Word jij onze nieuwe ❤-ige collega?

Jouw profiel

-
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • De wachtdienstregeling doorgeven aan de politie, lokale pers, ...
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...

Aanbod

-

Solliciteren